Sunday, August 27, 2006

Just remember my name...

Sé que no he actualitzat gaire (per no dir gens) durant aquests mesos d'estiu i això ja comença a ser una frase que repeteixo bastant (cosa que no és gaire bona) i ja sé que no és excusa, però he tingut molta feina i el poc temps lliure que m'ha quedat, l'he dedicat a fer altres coses... (mmm...a qui vull enganyar? el poc temps lliure que he tingut l'he dedicat a no fer absolutament res! Bé, tret del dia que vaig recórrer els deserts carrers d'agost de la ciutat buscant alguna eina per poder recuperar la bicicleta que m'han robat, però això és una altra història...). Sí, ja sé que l'excusa de la feina ja l'he fet servir altres vegades per justificar la meva falta de creativitat blogística, però prometo que intentaré, a partir del mes que ve, escriure alguna cosa....si no cada dia, al menys cada setmana....oído cocina...?
Bé, doncs res....només he vingut per penjar una foto que m'he fet avui a l'ascensor de casa meva. No sóc gaire donada a fer-me autoretrats, però aquest no em desagrada del tot i, a més, he practicat una miqueta amb la meva nova joguina: el photomatix, que em permet retocar una mica les condicions d'exposició de llum a què estan sotmeses les fotos amb la tècnica de l'HDR (High Definition Range).
Espero que amb això us sigui un pèl més difícil oblidar-me...!!!

Bon estiu a tots !!!


8 Comments:

Blogger jbmdo said...

HA ACTUALIZADO, HA ACTUALIZADO!!! ;)

11:53 PM  
Blogger Carme Padró said...

Yooo hoooo !!!!!!!!!! Parecía imposible, ya que los meses de verano acostumbran a ser bastante áridos en el blog de pijus, pero mira..... de vez en cuando, una gota de lluvia cala bien hondo y hace que crezcan raíces! (oh, qué poética que estoy esta noche, eh?) ;)

12:26 AM  
Blogger ego said...

Aqui tens algunes imatges en HDR

http://egodes.zoto.com/galleries/hdri

5:50 PM  
Blogger Il Estatore said...

oh cielos, actualizaste... q ocurrió?
Salu2

10:13 PM  
Blogger Evolving Metamorph said...

Hey Pijus!

Cuánto tiempo desde la última vez que me decidí a escribir algo, eh?

Yo ahora hace unas semanas que empecé el doc, bastante poco intensas, de momento, lo cual no está mal. Lo que sucede es que, como ya no se hacen los cursos de doctorado, tendré que hacer un máster, que, por lo que parece, "traerá cola". Bueno, dará faena, más bien.

¿Conseguiste recuperar tu bici? ¿Qué clase de antirrobo le ha puesto el desalmado que se la quedó? (bueno, igual se la compró en los encants, pero allí ya se sabe que no todo lo que se vende es agua clara)

Bueno, que de akí ná me voy a comer.

Hasta otra!

1:18 PM  
Blogger Carme Padró said...

Hola!
M'alegro del tema doc...! Al final què vas escollir, la sortida amb possibilitats de publicar o l'altra....?
El tema bici...sí !!!! Ja és a casa! No hi ha com tenir companys de feina que siguin amics de mossos d'esquadra, eh? ;)

Un petó !!!

2:48 PM  
Blogger -Aaron- said...

blogística! q buenos vocablos usas.

9:44 PM  
Blogger Evolving Metamorph said...

Hola de nou, Pijus.

Finalment, vaig decidir-me per la sortida amb més possibilitats "editorials", més aviat pel fet que era la única que incloia una beca per sí sola (amb les meves notes, un doctorat havia de ser així o no ser).

Me n'alegro que hagi tornat la bici a les teves mans. Potser no ho hauria de dir, però, parlant de bicis, fa temps que m'està cridant l'atenció una bici abandonada, cada vegada més feta pols, però amb una suspensió davantera que li aniria molt bé als meus canells, tant soferts ells. De fet, després de carregar-me i després arreglar la direcció/manillar de la meva pròpia bici, em veig amb cor d'aprofitar-ho...

Em pregunto si faria mal fet... Al cap i a la fi, em sembla que el propietari, si no ho ha fet ja, no es molestarà en treure el què queda de la seva bici del carrer i es convertirà en un més dels cada cop més nombrosos "esquelets" que resten al carrer de les bicicletes que van estar sotmeses algún cop a pillatge...

Per altra banda, si la tenia al carrer, potser és que no tenia lloc al seu pis?
En fi, probablement no ho faré (per motius pràctics i tàctics, sobre tot), però la tentació és gran...

Barrinant sobre l'assumpte, em despedeixo (coi, quines paraules que recorda un; em sembla que aquesta l'he treta de segon o quart d'EGB, ara fa al menys setze anys).

Un petó.

P.D. Jo també coneixia un mosso, encara que ara ho ha deixat; potser li podria preguntar...

12:04 PM  

Post a Comment

<< Home