Saturday, May 27, 2006

Back from Lisbon

El cap de setmana entre el 13 i el 15 de Maig vaig ser a la bella Lisboa, gaudint de l'encant dels seus estrets carrers omplerts de petits cafès i pastisseries, del moviment de la gent amunt i avall, del passeig en tramvia, de la vida que es desprèn de les terraces nocturnes, on la gent menja alegrement bacallà o sardines regades amb el típic vinho verde mentre se sent de fons un fado tocat a l'acordió, de la llum que banya les teulades de l'Alfama i, en definitiva, de l'encant de cadascun dels racons de la capital colonial.
Us penjo unes fotos, així com un dels esbossos que vaig fer, perquè tingueu una lleugera idea de la meva escapada. Si algú està interessat en veure'n més, podeu anar a la meva pàgina a flickr (hi ha un enllaç directe a la part inferior esquerra d'aquesta pàgina...sí, exacte, aquell quadrat amb l'exterior blanc...).

A gaudir!




Ara, en un tema completament diferent (i sent conscient que han passat uns quants dies des de llavors....) : SOM ELS CAMPIONS D'EUROPA !!! FELICITATS I GRÀCIES, BARÇA !!!


10 Comments:

Blogger -Aaron- said...

Hola Pijus: si vous plais: mandame un e-mail si tenes a second. per favore. Da? gut.

buona something.

2:13 AM  
Blogger -Aaron- said...

oh yeah: soundofharmony@hotmail.com

2:14 AM  
Blogger Evolving Metamorph said...

Hey Pijus!

Què? Com van les teves esbrinacions? Jo encara no he tornat a agafar la bici, ni ho faré segurament fins diumenge (o potser dissabte a la tarda) o sigui que no tinc ni idea de si encara existeix l'enganxina publicitarària... Espero que sí!
En fi, ara estava fent una miqueta de temps abans d'anar-me'n a dormir, després de prendre'm unes quantes cervesetes a Gràcia... ( sempre és millor que es passi una miqueta l'efecte, abans d'anar-se'n a dormir...)
Bé, con ja és força tard, estic més o menys tolerablement sobri i demà tic feina a fer, me n'hi vaig (a dormir).

By the way, ma germana va estar per Lisboa no fa gaire, tot i que no me n'ha explicat gaires coses, tret de que plovia... :)
Hi tens traça, també, en el dibuix; fa molt de temps, jo també dibuixava, però és una cosa que, malauradament, vaig deixar força en l'oblit, tot i fer alguns intents de recuperar-ho... Potser podria tornar-hi.

Molt bona nit.

3:25 AM  
Blogger Evolving Metamorph said...

Osti tú, tinc la impresió que m'ha quedat un comment una miqueta descompensat... Mira, efectes de la beguda... :P

Un petó "begut".

3:28 AM  
Blogger Carme Padró said...

Evolving!
Potser demà (o, segurament dilluns) agafaré a la bici per intentar posar-me una mica al dia de tota la feina que tinc acumulada a la facultat, així que ja et diré alguna coseta del Shiva Sound! ;-)

Pel que fa a Lisboa...molt maca, amb molt d'encant. El que trobo que és una llàstima és que els edificis antics, fets pols, amb la pintura caient o les estàtues erosionades pel pas del temps... són fantàstics! Destil.len decadència i nostàlgia de temps passats...però els nous edificis que construeixen són horrorosos! A part de ser construccions que sembla que intentin ser originals (sense aconseguir-ho), perquè les formes que tenen són una mica...diguem-li "peculiars"... estan fetes amb uns tons impossibles de combinar ni que ho intentis amb ganes! Recordo que molt a prop del meu hotel hi havia una plaça de toros que han renovat fa poc i on es pot veure la part inferior (que és normal...estil plaça de toros) i a sobre, de cop, una mena d'estructura-cúpula que intenta ser àrab (això és el pitjor: intentar ser el que no ets!), amb tot de motius com islàmics i pintada TOTA d'un to verd-blavós horrorós! Però bueno...és el que hi ha...

Gràcies pel comentari dels esbossos! La veritat és que jo dibuixava molt de petita (i he de dir que em sap molt de greu haver perdut aquell traç ràpid que vaig arribar a aconseguir amb la pràctica....) i ara m'agradaria tornar a agafar el "vici" amb força! Un dia podriem quedar i anar a dibuixar al natural! :-D

Un petó "sec"!

2:04 AM  
Blogger Evolving Metamorph said...

Jo vaig deixar-ho (al menys, com a afició a la que recorrés amb frequència) pels volts de primer de BUP... Corria la època en què el Chiquito estava a la cúspide de la seva popularitat... Ja ha plogut, je...

Per sort, a 2n i 3r de BUP encara tenia una assignatura, Disseny, que de tant en tant m'obligava a dibuixar, o sigui que tan sols han passat uns nou anys. Sí, sí...

Des de llavors he fet algún intent molt efímer de dibuixar alguna tonteria, o algún, fins i tot, de dibuixar del natural, com dius tú, però sense cap continuïtat, i mai m'hi he estat més de tres quarts d'hora, cosa que, a més, era raríssima... Quan estic inspirat, encara noto que queda "alguna cosa" d'aquella època, i que, amb una mica de dedicació podria recuperar-ho...

Però si quelcom no m'ha caracteritzat mai (ni en el dibuix ni en gairebé res), això és la rapidesa... :P

La biblioteca és ben plena... Potser que em dediqui a simular que estudio... No vull ser linxat (encara).

Ne kus

11:19 AM  
Blogger -Aaron- said...

¡y olvidé decirte felicidades!

2:36 PM  
Blogger Carme Padró said...

Gracias! Pero ya me lo dirás cara a cara, no? ;-) Espero que hayas recibido el mensaje!

3:04 PM  
Blogger -Aaron- said...

!Que obra bien dibujada! !y la foto casi tan magnifico q la puente original de SF! (q esta llamando tu nombre, por supuesto)

Golden Gate: "Pijus! Pijus! Ven a verme!"

8:30 PM  
Blogger Carme Padró said...

Pijus a Golden Gate: "voy p'allá, voy p'allá!" ;-) jejejeje

10:58 PM  

Post a Comment

<< Home