Tuesday, April 04, 2006

My new toy

16 Comments:

Blogger Evolving Metamorph said...

¡Aaaahhhh! (cara de terror)
¡¡¡Es un instrumento del diablo!!! ¡Vade retro! ¡Lagarto, lagarto!
:P

(Continuo sent un "activista" antimòbil, malgrat tot...) (això sí, bastant vingut a menys...)

Ostres, saps quin llibre em volia comprar? Un de Stephen King, que es titula "Cell". No sé ben bé de què va, però en teoria era una història sobre mòbils que, d'alguna manera servien per a controlar a la gent, etc... (ja saps, la clàssica teoria conspirativa)

Enfin, continuaré buscant informació sobre la resposta de les plantes a l'estrès, que ja m'estic "gronxant" (je) un altre cop...
¡Hasta luego, Pijus (Magníficus)!

Un beso.

P.D. Observo que un post que había llegado a hacerse mítico para mí está a punto de "caer" de la "front page" de tu blog...
Ah, "Tritritrau, trau, trau"... -Llegué incluso a canturrearlo mentalmente alguna vez... Mira, cosas que se le quedan a uno...-

12:33 PM  
Blogger Evolving Metamorph said...

"Tiritritrau", I meant...

12:39 PM  
Blogger Carme Padró said...

Hola, evolving!
Abans de res....jo no sóc antimòbil, però tampoc sóc, "para nada", una persona que estigui a la última en quant a tecnologies! De fet, fins fa relativament poc tenia l'Alcatel One-touch easy (aquell amb antena i tot) i el mòbil que portava fins ara era un Nokia no-sé-què en blanc i negre i que només servia per trucar, enviar missatges i jugar a dos jocs als quals no vaig jugar mai, per cert...i a sobre, me'l va passar la meva mare quan es va comprar un telèfon tribanda a todo color! I, ironies de la vida, el meu nou mòbil me'l va regalar la meva mare, també, perquè es veu que tenia uns punts i li ha sortit quasi-gratis o algo així. Resumint, que he passat de la prehistòria a l'última generació de mòbils, amb càmera de fotos, radio, mp3 i un munt de coses més que encara no he mirat! Crec que fins i tot pot fer vídeos de curta durada! :-D
Pel que fa a l'Enrique Morente....no sabia que t'havia agradat el post! Me n'alegro! :-D
Un petó molt fort!!!

3:25 PM  
Blogger Grant said...

oooh, preeeetty.

Also...you linked to me too! I feel special!

9:25 PM  
Blogger Carme Padró said...

Hey, Grant!
The "oohh preeety" is referring to me or to my new toy....? ;-)
Yes, it has almost everything: Radio, mp3, camera....do you think it can even cook...?
Yes, sure I linked you too! And sure you are special! :-)
(but...why didn't you add me on msn....?) *thinker face*

9:54 PM  
Blogger Carme Padró said...

Just forgot to say.....didn't you notice the capital letters in your name....? ;-)

9:56 PM  
Blogger Evolving Metamorph said...

Doncs el mòbil que tinc jo és un Philips Genie de l'any de la castanya (no té ni vibrador; però això sí, es pot posar en rus! n'hi ha d'altres, que es puguin posar en rus?) que em van regalar els meus germans, amb tota la mala intenció...
Mira que els vaig repetir mil cops que NO volia cap mòbil... I me'l van regalar sense carregador, sense targeta, i lliure... Estrany? Mmm... Mai he sabut d'on el van treure. Va estar uns anys enterrat sota una muntanya de pols, fins que les circumstantancies van fer que el pogués necessitar puntualment... (ehem)
Abans, algún cop m'havia deixat ma germana algun dels seus mòbils, així que ja havia desdramatitzat el tema...
Vaig comprar-me, doncs, el carregador... I les circumstàncies van aconseguir-me la targeta.
Això sí: mai no el duia a sobre, i gairebé ningú no sabia que el tenia... L'últim que volia és que, sabent com n'estava acostumada ja la gent, se'm llencessin a sobre, "exigint" que el portés a sobre per tal que em poguéssin localitzar... Molts cops prefereixo anar a la meva bola... Una mica autista? Potser...
Bé, s'acava el temps que m'havia marcat d'estar a l'ordenata...
Fins aviat!

P.D. El que em resultava mític del post aquell, era sobre tot el títol... Se'm va gravar al cap... I'd been "brainwashed"... ;)
P.D.2 No sóc ros. (ni "rosso") Efectes de l'ocupació espanyola...
Bye!

11:02 AM  
Blogger Carme Padró said...

És curiós com, quan et llegeixo, sempre tinc la sensació que llegeixo els meus posts! A mi també m'agrada anar una mica a la meva bola i, de fet, sempre m'han dit que era autista! (i de fet...autista no, però sinestèsica sí! Fa molt poc vaig descobrir que el que em passava de petita i que era motiu de riure entre els meus companys d'escola té un nom i a sobre, li passa a la gent amb gran creativitat! jejeje) ;-)
No ets ros....? oh, vaja, jo que ja m'havia imaginat al típic belga amb cara de "guiri"! ;-)
Un pétó!

3:32 PM  
Blogger Evolving Metamorph said...

De debò ets sinestèsica?
D'això sí que se'n diu ser especial! I en què es reflexa la teva sinestèsia, exactament, si puc preguntar-ho?
-vas descobrir què era no fa gaire a una entrevista a La Vanguardia, potser...? És a on jo vaig descobrir-ne l'existència, també... I ara tú m'ho has recordat. Ara sí que ja no se m'oblida.-
Güeno, me ví a comé. Noh vemo por acá.
:)

1:40 PM  
Blogger Carme Padró said...

Hola!
Sí, és veritat que ho sóc i sí, també ho vaig descobrir a la "contra" de La Vanguardia! La meva sinestèsia és, pel que m'he anat informant, de les "lleus": vull dir, no sento cançons quan toco coses ni noto tactes quan escolto sons....jo únicament associo colors amb paraules i números. Especialment amb els dies de la setmana i els mesos de l'any. També em passa amb alguns noms de persona (no tots).
:-)

2:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hola, Carmeta!

Vaya mierda móvil! Ni que me lo regalaran me lo quedaba. Perdona, pero no soy yo quien habla, es que estoy poseída y medio sinestésica perdida. No deies l'altre dia per les escales, exactament dilluns de la setmana passada, que tenies un mòbil del Juràssic?. Doncs ara, bé que te l'has canviat!!. Sabes quién soy, más bien quienes somos?. Una pista: no hay más pistas.

Un beso

11:02 AM  
Blogger Carme Padró said...

Òstres!!!!
El Rici i la Sílvia!!! ;-)
Mira, és increïble, perquè justament aquell dilluns, quan vaig arribar a casa, la meva mare em va donar el nou mòbil perquè l'havia aconseguit pel sistema de punts aquell i li vaig comentar: "mira, pues hace nada acabo de decir que mi móvil era del Jurásico!". Em va fer molta gràcia que justament el dia que ho comento, va i aconsegueixo un mòbil que té de tot! Només li falta fer-me el dinar i dir-me que m'estima per a ser perfecte! ;-)
Per cert, el Rici no estaba de vuelta en Frankfurt? O és que me l'has segrestat? ;-)
Un petó als dos! (el del Rici una mica més fort, ja saps que sóc dèbil!) ;-)

3:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hola, Carmeta!

Sí, sóc jo, la Silvia, però l'altre no té el cabell arrissat. Una pista: el té llis. Adivina, adivinanza. I segur que t'enrecordes d'ell quan engegues l'ordinador del laboratori. Ja saps qui és?

Un petó

6:32 PM  
Blogger Carme Padró said...

oi! oi! oi! L'Adri....??? El meu ojitos....???!!! No he pensat en ell abans justament perquè el feia a Àmsterdam! (ja ha tornat....?). Per això he pensat en el Rici, però m'ha estranyat, perquè també em sonava que havia tornat a terres germàniques!
Ah, doncs si es tracta de l'Adri, el petó és MOLT més fort !!! ;-)

9:24 PM  
Blogger -Aaron- said...

boooooooooooooooooooooooooo nokia! :(

10:02 AM  
Blogger Carme Padró said...

jealousy is a bad thing, baby....

3:28 PM  

Post a Comment

<< Home