Sunday, February 05, 2006

5 de febrer.... my boys' day !!!

Fa molt que no actualitzava res al meu blog... potser pel fet d'arribar a casa tard i cansada...potser per simpatia amb el meu coleguilla virtual Evolving... potser perquè no hi havia gaire ganes de seure davant el teclat de l'ordinador per explicar....què? Segurament aquesta era la causa: res a explicar (tret del fet que tinc un ordinador nou! Un amb 2 processadors i preparat pel Windows del futur: el Windows Vista! Ara, per fi, puc gravar les pel.lícules que em baixo en Dvd i no cal que les vagi emmagatzemant a la memòria, gastant Mb! Tot i que....a qui vull enganyar...? La veritat és que les continuo guardant al disc dur! jejeje). Vaja! Sembla que al final sí que hi havia alguna cosa de què parlar, eh? Així doncs, segurament devia ser tot simplement mandra!
Però bé, la qüestió és que...després de bastants setmanes de terres àrids sense paraules, hi ha un molt bon motiu que m'ha empès a omplir de nou el full en blanc i és, ni més ni menys, l'aniversari de dues persones (bé, una més que l'altra....) molt importants per a mi (en ordre de menys edat a més...) : el meu gos, el Ringo, que és el més guapo de tots els gossos d'Espanya i part de l'estranger i el meu gran amic Carles, que vaig tenir la sort de conèixer ja fa uns 7 anys, quan fèiem el COU. La veritat és que no es pot dir que ens veiem cada dia, però és una de les poques persones amb qui realment m'hi sento a gust i amb qui puc estar tota la nit parlant o escoltant-lo (també t'escolto, no...? jejeje) sense estar pendent del rellotge. És curiós que ara digui això, perquè justament l'altre dia pensava que el Carles és dels pocs que realment tens la sensació que t'escolten quan li dius alguna cosa o que et fan cas si recomanes algun disc o alguna pel.lícula o algun lloc per anar...pot seguir el teu consell o no, però tot i així recordarà que li has comentat.
Bé, Carles.....ja ho veus! Te he dejado muy bien en mi página, chavalín! ;-)
Que tingueu un molt bon dia d'aniversari i a veure quan et puc felicitar en persona, Carles! Adjunto uns montatges que he fet amb les fotos dels nois dels aniversaris, perquè si us els trobeu pel carrer, els feu un petó molt fort! Bé, al Ringo millor que no, que amb els desconeguts té molt mala uva (mal raïm?) ! ;-)
Fins aviat!!!


Carles Ringo

9 Comments:

Blogger mala said...

Felicita al Ringo de part meva, està moooolt maco!!!!!

1:04 PM  
Blogger Carme Padró said...

Mala!!! Quina alegria llegir-te per aqui! Justament aquest matí pensava en tu....fa temps que no en sé res! A veure si un d'aquests dies quedem per fer un cafè (potser un d'aquells esmorzars de diumenge a la granja Aviader? Has vist? Sé el nom i tot! I amb una mica de sort, fins i tot podria trobar el camí jo soleta!) ;)
Gràcies de part del Ringo !!!!
Un petó molt fort !!!!!
Per cert, saps que aquest dissabte marxo a Venècia amb la meva Moleskine...?

1:28 PM  
Blogger Carme Padró said...

Per cert....com vols que el Ringo no estigui maco, sent "fill" meu...?! ;-) :-P

1:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ei Carme!!
Què tal tot? Per fi escric alguna cosa aquí!! Bé, primer de tot, felicitar als que han fet anys (aix...el Kevin Costner perruno potser hauria de passar a ser el Paul Newman perruno...que, escolta, si m'he de quedar amb algun em quedo amb l'últim, eh? ;)

Escolta, he llegit que tens un ordinador nou! Què bé! A veure si així s'accelera el procés de gravació del CD del Robbie!! Ah, i una altra cosa...tens les fotos del Bryan del concert o realment van desaparèixer?

Bé, doncs res, et volia desitjar bon viatge a Venècia i ja quedarem per sopar a la tornada! (Per cert, has llegit el meu mail?)

Petons!!

P.D: què carai és això de "verificación de la palabra"?

9:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Uix! Se m'havia oblidat dir-te una cosa, que justament era el motiu pel qual venia a escriure. M'ha agradat molt el muntatge de les fotos! T'ha quedat moooolt bé! Les fotos estaven en Polaroid o ho has fet tu això? (que se note el ordenador, eh? ;)).

Apa, fins aviat!!

9:57 PM  
Blogger Carme Padró said...

Núria!!!
Hola!!!! Vaja, quina alegria veure noves cares per aqui! (tot i que ja sabia que el Dani era lector meu -potser asiduu, potser ocasional, no sé...- pels comentaris que va fer el dia del sopar de l'amic invisible: "la cançó del blog!")
jejejee...sí, tinc nou ordenador (els Reis...) i ara no hay virus troyano que pueda conmigo! ;-)
El muntatge aquest que t'ha agradat tant (moltes gràcies!) és tot mèrit d'un programa d'aquests que modifiquen fotos. No, no era en versió polaroid...eren en versió normail i jo vaig decidir posar aquest tipus de presentació, que trobo que queda bé.
Les fotos del Bryan sí...per sort les tinc! Vaig poder recuperar tot (o quasi....) dels arxius que tenia a l'altre ordinador! I sí, no et preocupis que quan torni de Venècia (per cert, sí, he llegit el mail, però no t'he contestat per mandra, perdona....)et portaré el Robbie! ;-) (sí, ya e gustaría a mi...! jejeje)
Moltes gràcies per haver-te passat per aqui per desitjar-me bon viatge!
Un petó molt fort i atenta a les pròximes actualitzacions del blog (que espero fer abans de marxar...) perquè l'altre dia vaig anar de concert! ;-)

PD: La "verificación de la palabra" és una manera d'evitar que m'arribin missatges via robot de propaganda... llámame chica lista.... ;-)

10:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Crec que m'estreno per aquí, i segueixo posant en dubte l'existencia d'un tal suposat gos de nom Ringo...
I tb que tinguis/hagis tingut un bon viatge i tot això!! i felicitats per el nou ordinador amb processador de doble nucli, aixi podras fer moltes mes parides al mateix temps!!
Marc.S alies "quitus" o Norky, tu mateixa.

12:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hola Carme!!!
Primer de tot felicitar-te pel teu aniversari FELICITATS!!! a veure si quedem aviat i anem per exemple al jamboree a escoltar alguna cosa, no?
Aquests dies no he tocat cap ordinador o sigui que aprofito ara per donar-te les gràcies pels cometaris que has fet, em vaig emocionar molt ;-)
Bé, a veure quan ens veiem i expliques el teu viatge al carnaval!! Petons!!!

8:00 PM  
Blogger Carme Padró said...

Anem per ordre d'aparició:
@Cepi!!!!! Quina emoció trobar-te per aqui! Doncs si, com pots veure el Ringo existeix (no és una foto treta d'un catàleg de models perrunos, tot i que podria ser, perquè a la vista està que és guapo guapo!) i està la mar de content de ser un dels nostres (com diria l'Al Pacino a El Padrino!) ;-)
Justament ahir pensva en tu, perquè vaig quedar amb la Davi per sopar i vam estar recordant l'increïble viatget que vam fer fins a la gèlida terra de Noruega per veure't, ara ja fa uns....2 anys i escaig...? I li vaig comentar quin havia estat el meu regal d'amic invisible! Per cert, moltes gràcies! Últimament, cada vegada que em faig un te, penso en tu! :-)
a veure si un dia fem un cafè i parlem de "tu a tu", perquè poc que et veig, Marc, sempre és o amb presses o amb un munt de gent!
Un petó molt fort!

@Carles!!! Vaja, te ha costao, però al final t'has dignat a comentar alguna cosa en el post dedicat a tu!!! M'alegro que t'hagi agradat! Sobre el tema jamboree....digues quan i on i voy p'allá! ;-) Ja saps que tu només has de decidir un dia i trucar-me, que jo sempre estic disposada per quedar amb tu! Pel que fa als carnavals, tranquil, que te'ls explicaré amb pèls i senyals, però si vols anar fent boca, com sé que ets un tio espavilat, sabras arribar a la meva pàgina de flickr i veure el set de Venècia, que he titulat "Que c'est triste, Venice...". Allà tens unes 640 fotos per anar fen-te una idea visual de com va anar el meu viatge! Fins MOLT AVIAT (espero!!!)
Un petó molt fort, guapo !!!!

9:38 PM  

Post a Comment

<< Home