Sunday, March 06, 2005

Anunci de Coca-Cola

Aquest matí estava prenent un cafè amb llet davant del televisor quan he vist aparèixer el nou anunci de Coca-Cola, que ja havia vist una o dues vegades abans. Recordo que la primera vegada em va sorprendre que el noi que fa de fill (el noi coca-cola, podríem dir...) parlés en castellà, perquè pel seu físic no m'ho va semblar ....però bueno, aquest no és el tema...la qüestió és que aquest matí l'he tornat a veure i he parat atenció a un detall: just en el moment que està parlant amb el futur cap de la seva mare i li està donant les tant comentades referències, diu: "...nació en el 86...". (...) A veure...un moment....jo vaig néixer al 81 i tinc 24 anys, això vol dir que....comptant que la seva mare fos de les grans de la classe, en deu tenir....19 !!!! I aquest noi que fa de fill seu en té uns....-com a MÍNIM- 17, així que...el va tenir amb 2 anys...???!!!!!
Si, ja ho diuen que la naturalesa té coses moooolt curioses, però.....no deuen voler dir "..nació en el 66..."? ;-)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hola!
crec que ho has entés malament, qui va néixer al 86 és el fill. De totes maneres té cara de fer més anys dels que diu.

8:50 PM  
Blogger Carme Padró said...

Hola!
Si, si....tens tota la raó! De fet, vaig escriure el post res més veure l'anunci per segona vegada i un cop ho vaig haver fet em va semblar estrany que ningú s'hagués adonat de l'error i ho haguessin corregit, així que els dies successius vaig estar MOLT atenta al televisor, pendent de veure si el tornaven a posar i...com molt bé deus haver imaginat, amic anònim (o amiga, no sé...) ho van tornar a fer i vaig tornar a sentir aquell "nació en el 86..." que ja em començava a posar nerviosa...però llavors, mentre l'anunci seguia, em va recórrer un calfred (nota: sempre m'ha fet gràcia aquesta paraula..."calfred"...no sé ben bé per què...potser perquè sona molt...catalana...no sé...bé, és igual....)i vaig pensar que potser el que deia el noi era "nací en el 86" i no "nació..." i de sobte, tot va començar a tenir sentit. Immediatament vaig pensar en penjar un nou post fent un comentari sobre el que acabava de deduir, però ja havien passat alguns dies des que havia escrit el text original i com ningú havia tingut cap reacció, vaig decidir deixar-ho com estava, així que... MOLTES GRÀCIES per haver fet el teu comentari!!!
I...d'acord, l'anunci no tenia cap error, però....el noi podria vocalitzar millor, no ...???!!! ;-)

9:25 PM  

Post a Comment

<< Home