Sunday, February 20, 2005


.

Quan va arribar l'hora oportuna, vam entrar a la discoteca que hi havia al costat (si us plau, que algú em recordi el nom.....!!!!) i vam sortir cap a les 5 del matí­, per anar a agafar el metro de tornada cap a casa (foto del moment post-fiesta!). Vaig arribar a les 5:45 aprox i me'n vaig anar a dormir. El més trist de tot és que em vaig aixecar de sobte, unes tres hores després d'haver-me ficat al llit (cap a les 9 del matí), pensant-me que era un dia feiner, que m'havia adormit i que arribava tard a la feina....i ja us ho podeu imaginar.....jo, mig adormida, arribant com podia a la dutxa i intentant despertar-me de cop amb aquella sensació de "oh, no....déu méu....arribo tard a la feina!!!!" i just quan obro l'aixeta de l'aigua calenta penso: "un moment.....avui no és diumenge...?" i llavors sents aquell alleujament de "bbbuuffff...puc dormir moooooltes més hores, encara" i de "eeii....no arribo tard enlloc!" i tornes a ficar-te dintre del llitet, que encara està calentet (cosa que s'agraeix, especialment aquests dies taaaan freds!) i tanques els ulls esperant (tal com podria haver dit perfectament el meu amic chinti.....) caure de nou en els braços de Morfeo, però.........ya no es lo mismo! ;)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

HOLA CARMEEEEEEEN!!!

Soy la Montse (la dueña del Sparky). La verdad que el cumple estuvo muy bien, nos echamos unas risas...La discoteca a la que fuimos se llama Tijuana, la música estuvo bastante bien. Me recordó a las trobadas del sábanas a las que ibamos (qué tiempos!!!). Pero eso sí, sobró ese ruido insoportable que pusieron al final. Bueno noia, me voy a dormir que ya es muy tarde. Ah!! a ver si me envías las demás fotos del cumple...(si vols clar).

Petooons i records de l'Sparky!

12:47 AM  
Blogger Carme Padró said...

Tijuana! Es verdad...!!! gracias! Si, la fiesta estuvo muy bien! A ver si este año se repiten más a menudo! (por parte mía, claro....) ;)Ah, por cierto...el mes que viene echa una ojeda a la página (cosa que DEBERÍAS HACER CADA DIA!!!), porque incluiré una foto tuya con Sparky...es que mi capacidad de almacenar fotos por mes ha llegado al 100%, por eso no pude incluirla con el post de la fiesta, pero así que empecemos el mes de marzo, la cuelgo!
Petonets!!! :)

12:54 AM  

Post a Comment

<< Home