Sunday, February 20, 2005

It's party-time !

El dissabte passat vaig anar de feeeeeeeesta per celebrar l’aniversari de dues amiguetes: Davi i Montse! Ja sé que he trigat bastant (segurament massa...) a escriure sobre el tema, però ja sabeu què diuen, no? “lo bueno se hace esperar!” ;) perquè diumenge no estava jo per escriure res i la setmana ha passat volant, entre feina i més feina i més feina i més feina de nou (...he comentat feina...?), així que de sobte m’he trobat a dissabte. Però l’important és que ja està aqui la crònica! Comencem: dissabte passat havia quedat a les 21 h al metro de Can Vidalet amb la Davi per recollir més gent i seguir fins a Cornellà, que és on teníem la reserva a un restaurant per sopar, però no va ser fins les 21:30 que van baixar a buscar-me a l’andana !!! (“andana” és correcte.....? és que em fa massa mandra agafar el Pompeu Fabra! Però tot i així diria que està bé... i si de cas comenteu a sota i llestos!), però bueno..... suposo que ara puc dir que estem empatades...ja he compensat tots els matins que m’esperaves quan anàvem al bar a esmorzar abans d’anar a classe, eh, Davi? Eing...? Un moment...no era JO de nou la que t’esperava a tu....??!!!

6 Comments:

Blogger Evolving Metamorph said...

Hola Pijus!
Ja feia temps de l'últim "comment", oi?
Res que, com em vas proposar que em posés "en plan Sherlock", estava donant una ullada als teus "archives". Liposomes, liposomes... Això em sona a farmàcia...
Per cert, suposo que a hores d'ara estarà el teu dubte més que resolt, però bé: efectivament, "andana" es el correcte. (l'alternativa que se m'acudeix és "andèn", i no em convenç res...)
Encara que probablement no llegeixis aquest comment...
Fins aviat!!

5:52 PM  
Blogger Carme Padró said...

Evolving!!!
Quina alegria llegir-te de nou! ja trobava a faltar els teus comentaris! Què és això que "probablement no llegeixis aquest comment..."? De veritat creus que no tinc relacionada l'entrada de cometaris amb el meu correu...? jejeje ;-)
Farmàcia....? mmmm....no dic ni que sí ni que no, segons paraules teves....hauras de continuar indagant i....ja et dic, hi ha un lloc on ho posa clarament (i si mires bé la meva pàgina el trobaras..i no et cal anar passant arxiu per arxiu, tot i que m'alegro de veure que t'ho has esforçat!) ;-)
Un petó i fins aviat!
PD: Demà estaré pel carril bici, em toca fer feina a la facultat.... si veig a un noi belga en bici, ja el saludaré! ;-)

6:49 PM  
Blogger Evolving Metamorph said...

Greetings once more, Pijus Magnificus!!
Doncs mira, la veritat és que ha passat una cosa força extranya...
Resulta que, quan buscava la teva resposta al meu comment, vaig mirar al post a on havia escrit jo. Apareixia amb zero comentaris, inexplicablement, fet pel qual vaig
Per assegurar-me, vaig clicar per veure si efectivament no n'hi havia cap, de comentari. Res.
Però quan m'has indicat clarament que sí era en aquest post, m'he quedat encara més parat... Seguia buit. I quan he volgut deixar aquest nou comentari que estàs llegint ara, han aparegut, per art de màgia, els dos comentaris anteriors (el teu i el meu).
De vegades fa coses rares, el blogger...

Ah, Santiago Hernández estaria orgullós de veure com les seves famoses paraules s'extenen, he, he...
Doncs sí, continuaré indagant...
Però jo crec que sí és farmàcia. L'alternativa de CTA, la trobo poc versemblant... I pel què has dit fins ara, que jo hagi llegit, és altament improbable que siguis biòloga, ni bioquímica. I per motius cronològics, m'extranyaria també que fós ciències ambientals. Ho tinc clar: farmàcia. Però si dius que és tan evident revisant la teva "peich"... Tornaré a donar una ullada... Demà.
Molt bona nit!
:)

12:46 AM  
Blogger Carme Padró said...

Ets un noi que fa servir la lògica, veig! ;-) Sí, sí...les paraules del Santiago Hernández aquest ja les he agafat com a meves pròpies! I sí, a través de la meva pàgina pots arribar a un lloc (també meu) on es veu clarament el meu perfil....de fet, m'estranya que, sent tan observador com demostres ser, encara no hi hagis anat....o potser ho has fet i se t'ha passat mirar el perfil....no sé...i pel que fa a tu, què? no penses donar ni una pista petiteta? Jo també estic bastant segura del que crec: biologia, però les pistes no estan mai de més, no creus....? ;)
Bona nit!
Un petó!
PD: Per cert, t'has fixat que no sabem els nostres noms reals...? una mica com els The Kiss, vaja...perquè tampoc sabem quina cara fem! (bé, uns més que els altres!) :)

12:59 AM  
Blogger Evolving Metamorph said...

Hey, ho!

So I had it right, ha, ha...
:)
Yeah, I've already seen your pictures at flickr. I have to say, though, that for some time (don't ask me how much) the link wasn't functional, or wasn't there at all (yes, I knew that those pictures had been there).

I guess I'll try to make a drawing of myself and hang (is that correct?) it along with my profile.
You ask me for a small hint...
Well, I'll tell you that, be your guess right or not, at least it points to about the right area of the university zone.

Per cert, vaig veure Match Point, finalment. Sí que era bona, però no em va agradar com es van desenvolupar les coses des del moment en què Chris (el protagonista) "canvia d'idea", and you know what I mean by that...

Però encara que no m'agradés el desenvolupament dels aconteixements, en Woody els va enfocar d'una manera en què es veia la influència de la sort, però també dels prejudicis (o opinions) en el desenvolupament de les coses, en aquell cas, la investigació policial...
Era criminal la manera en què van prendre declaració a l'únic que va adonar-se de que alguna cosa anava malament...
¿Haurà passat algún cop alguna cosa així? Em temo que sí...

I quan llença l'anell al riu, i cau al terra (terre?), és a dir que "no passa la xarxa", m'esperava un desenllaç diferent... Qui perdia el Match Point era la justícia...

See ya!!

:)

5:37 PM  
Blogger Carme Padró said...

terra, terra... ;-)
Sí, a mi també em va agradar i també esperava un desenllaç diferent des del moment que va passar allò de l'anell...i sí, ho pots veure com que la justícia és qui perd o com que hi ha gent amb realment molta sort (per això el títol del post on comentava la peli es diu "Match Point or Some guys have all the luck") ;-)
El que passa és que, com ja he comentat, sabia que era una peli del Woody perquè vaig veure el seu nom escrit i per la inimitable font dels títols de crèdit, però realment no és, "para nada", el seu estil. I això és el que segurament fa que, a l'hora d'escollir una de les seves últimes pel.lícules com a preferides, triï la increïblement genial "Desmontando a Harry" o l'encantadora "Anything else" (que, per cert, he vist 9 vegades....crec que és el meu rècord personal....) abans que "Match Point" ... i és justament per això, perquè quan vaig a veure una peli del Woody Allen espero certes coses: veure'l a ell, les relacions de parella fracasades, el triangle de personatges complexos, aquella ironia i manera de veure la vida tan peculiar seva i aquelles pinzellades tan "made in Woody", que, per altra banda, és justament el que a molta gent no li agrada d'ell: que totes les seves pel.lícules tracten del mateix i fa servir els mateixos tòpics. Sí, és cert! (excepte per "Anything else", on el Woody està realment irreconeixible!), però...."So what?!" ;-)
Un petó!
Ah, per cert, la pista no ajuda gaire....ja sabia que eres de la zona! Provem de nou...? ;-)

12:16 AM  

Post a Comment

<< Home