Friday, March 28, 2008

Trentemoller - Moan

Gràcies al meu amic Kyle, he descobert aquest músic danés de nom estrany -Trentemoller- que m'ha fet posar els pèls de punta!

Com ja vaig fer amb el meu post anterior, la cançó està dedicada de nou al meu amic Joan, que estic segura que gaudirà molt escoltant-la (ja sé que els animals no et van massa, però no em negaràs que el video, encara que terriblement trist, està molt bé!). Em sembla que quan vam parlar per telèfon et vaig definir l'estil com a electro-jazz (?), però la veritat és que, tot i que no se'm dóna gaire bé posar etiquetes als estils musicals, ara que la torno a escoltar em sembla més una trobada entre la música electrònica i la björk..... què et sembla....?

En fi...a gaudir tots d'aquesta meravella anomenada "Moan" (!)



PD: Joan....ara ja pots dir que ets més famós que els Beatles...! ;)

Labels: , , , , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Està molt bé!!

7:44 PM  

Post a Comment

<< Home