Tuesday, February 05, 2008

Aniversaris

Avui (5 de febrer) és l'aniversari d'un dels meus millors amics (crec que no t'ho havia dit mai, oi....?): el Carles, que ja entra de ple als 28 anyets!

Segur que a molts de vosaltres us sona el seu nom (l'he esmentat diverses vegades al meu blog), però com fa bastant que no poso una foto seva, aqui en teniu una de bastat recent! (...no trobeu que té una retirada a algú...?)


Avui també seria l'aniversari del Ringo, que en faria 16.
Siguis on siguis, espero que estiguis bé. T'estimem i no t'oblidem.
Descansa en pau.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Primer felicitar al Ringo allà on sigui. Felicitats noiet!!

El segon punt és que em de quedar aviat perque... aquesta foto no se d'on l'has tret... amb americana?? No sòc jo!!!

6:05 PM  
Blogger Carme Padró said...

Estic totalment d'acord amb els dos punts! Pel que fa al segon....vaig treure la foto de l'orla de COU....no te'n recordes, que haviem d'anar bastant arregladets....? Cada vegada que miro la foto, és que em recordes a algú, però no sé dir-te ben bé a qui.....a tu no et ve al cap...? ;)
Ah, i només cal que diguis on i quan i estaré allà com un clau! :)
Un petó, Carles!

9:47 PM  

Post a Comment

<< Home