Monday, September 10, 2007

Ringo

5 Febrer 1992 - 10 Setembre 2007

Has estat un gos molt bó: sempre t'has portat molt bé i ens has fet molta companyia.
Gràcies per ser sempre al meu costat: quan mirava la tele, quan tocava el piano, quan ens quedàvem sols a l'estiu, quan passejàvem per la Diagonal les nits d'agost, quan venies al meu llit si veies que era l'hora de llevar-me i encara no ho havia fet, quan et posaves als meus peus i no anaves a dormir fins que jo acabava d'estudiar per no deixar-me sola, quan et quedaves a prop si em veies trista...
Ja sé que ho saps, però... recorda que ets el gos més guapo del món.

T'estimarem sempre i no t'oblidarem mai.

Descansa en pau.


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Descansi en pau :(

3:06 PM  
Blogger -Aaron- said...

Ay, que noticias més tristas.

Descansi en pau

:(

10:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ho sento Carme.

Segur que està al cel dels gossos fent de les seves. ;-) Un petó!

12:20 AM  
Blogger Mauro S.G. said...

curiosa i trista coincidència, va morir el mateix dia que el meu gatet Mixi.
Descansin en pau :_(

11:25 AM  

Post a Comment

<< Home