Friday, April 06, 2007

Obriu el llibre pel full 139, segon paràgraf...

El meu amic Vicente em va convidar a una cadena literària que li havia arribat i que consistia en obrir el llibre que tinguessis més a mà (encara que a mi m'agrada més la idea del llibre que estiguis llegint en aquell moment, però bé...no seré jo qui canviï les normes de la cadena...) pel full 139 i transcriure les 5 primeres línies del segon paràgraf.
He estat mirant algunes de les transcripcions prèvies i m'he fixat que totes elles acaben amb frases completes.....no sé si perquè la gent escriu més de les 5 línies o perquè realment els llibres que ha escollit tenen paràgrafs que es completen amb 5 línies, però en el meu cas no ha estat així....per començar, el segon paràgraf només tenia 3 línies, així que després de meditar-ho he decidit escriure'n un parell més que venien a continuació per tal de tenir-ne 5, com deia la cadena... i com la última línia no acaba amb una frase completa, us quedareu sense saber com acaba el text a no ser que us compreu el llibre! (cosa totalment recomenada).
Per cert....la pàgina 139 ja començava amb un paràgraf que venia de la 138, però igualment l'he considerat el primer.
Ah, si.... convido a participar en la següent tanda al Carles, l'Evolving i la Mala.
A veure què surt!

"Vam arribar a Zoologisches Garten amb deu minuts de retard a causa d'un embús a la Kunfürstendamm, i vam llegir als panells anunciadors que el tren en el qual viatjaven els nostres hostes ja havia arribat.
-Segur que els reconeixerem a simple vista- vaig bromejar.
L'Udo va apuntar un somriure mentre alçava el coll i girava el ..."

La fi d'Europa -
Àngel Burgas

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"No he venido a tomar café, pero mirando a su interior, vio que no era así, vio que realmente había venido para tomar un café, que su propia felicidad, imagínese, dependia de ese café. Con una voz que sólo quería mostrar..."

El hombre duplicado - José Saramago

;-)

1:32 AM  
Blogger Carme Padró said...

oh, vaja! Llegint al Saramago i tot! (portes unes ulleres com les del Homer quan ha de fer comptes?) ;-)
Està bé, el llibre...? :-)
Per cert -tema apart-...com és que el teu blog no em deixa fer comentaris...? Ja és la 4a vegada que ho intento en 3 dies i res! :-(

1:46 AM  

Post a Comment

<< Home