Monday, April 09, 2007

"Las tetas más bonitas del mundo"

Fa uns dies, i seguint la recomanació que el meu amic Carles va fer al seu blog, vaig passar-me per la pàgina que hi havia enllaçada (o linkejada, com vulgueu...) disposada a veure el curt "Las tetas más bonitas del mundo". La veritat és que el Carles té tota la raó...és un curt boníssim (vaig intentar dir-t'ho en un comentari, però, com ja deus haver llegit en la meva rèplica de la cadena literària, no vaig poder fer-ho...) amb uns personatges molt interessants i fóra del comú.... freaky en el bon sentit de la paraula, com diria el Dani, l'amo del bar on gaudeixo dels 15 minuts lliures per esmorzar... així que he decidit penjar el vídeo, perquè pugueu gaudir-ne amb tranquil.litat!
He d'afegir que el fet que la protagonista i jo compartim professió em va fer pensar: "òstres, seria molt guai que algun dia em passés una cosa semblant....!". Perquè de fet, és una cosa que no puc dir que no m'hagi passat pel cap alguna vegada! ;-)
En fi.... gràcies pel descobriment, Carles!

A disfrutar!!!


Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home