Wednesday, January 19, 2005

Reflexions sobre els taxis...

Fa temps que tinc dos dubtes sobre els taxis de la nostra ciutat (em refereixo a barcelona, per si algú no viu per aqui...) donant voltes pel meu cap i encara no n'he trobat la solució...(s'accepten propostes!)


  • Per què no hi ha cap taxi de la marca Audi a Barcelona, tal com passa a altres ciutats...?

  • Si pugem a un d'aquells taxis antics model tipus londinenc...la tarifa és la mateixa que si pugéssim a un de model modern...?


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

holaaaaaaaaaaaaa

y que quieres que te diga????que a ver si conseguimos tomarnos un cafecito de una vez por todas!!!!!que a este paso me voy a olvidar de tu cara, jajajajajaj.

otro dia con mas inspiración....ya caera algo mas original, jejeje

sobre los taxis...no comment, no suelo cogerlos, que son mu caros

9:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Què trist...m'he fet un compte, he intentat entrar-hi i no recordo el password!!!! Total, que ara m'han enviat un mail al correu però encara no ha arribat...i com que no tinc massa temps, doncs escric anònimament (que sí que es pot fer, Carme, sense registrar-te, però aquest matí no ho he vist).

Bé, deixant a banda aquest comentari, jo escrivia per resoldre un dels teus dos dubtes sobre els taxis de Baarcelona. Si puges en un taxi dels antics, pagues el mateix, que jo un dia hi vaig pujar i no recordo que fos més car...a més, fa més gràcia pq...bé, pq és això, antic...és diferent per dins, i molt més ample.
Ah, i pel que fa a lo dels audis, la veritat és que no m'hi havia fixat mai, però a partir d'ara ho faré.
Espero que puguis dormir una mica més tranquil·la després de la meva explicació... ;-)

Apa, vaig a mirar si ja m'han enviat el mail i ja puc saber el password! (m'estic fent gran...no fa ni un dia que m'he registrat i ja no recordo el password!!!)

Núria

9:32 PM  

Post a Comment

<< Home